آپلود عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نرم افزار مشاهده 1200 کانال تلویزیونی از طریق اینترنت

 

نرم افزار  SuperInternetTV7.11 نرم افزاری کار امد برای دیدن حدود  ۱۲۰۰ کانال از تلویزیون های مختلف کشور های مختلف به صورت کاملا بی نظیر و با کیفیت از طریق اینترنت حتما پیشنهاد میکنم این نرم افزار رو دانلود کنید + این که در سایت های دیگر این نرم افزار امکان وجودش هست اما کرک هست که نرم افزار رو تکمیل میکنه که ما اماده کردیم دانلود کنید این نرم افزار کم یاب رو لذت ببرید .

 

این نرم افزار را می توایند از سرورهای دانلود فارسی دریافت نمایید .

دانلود

 

دانلود با لینک مستقیم:



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ابزار سخت افزار , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: 1200 کانال Super Internet TV Super Internet TV 8 , 1 Final دانلود Super Internet TV دانلود Super Internet TV 8 , 1 Final مشاهده آنلاین تلویزیون مشاهده تلویزیون در اینترنت مشاهده کانال تلویزیونی مشاهده کانالهای تلویزیون در کامپیوتر نرم افزار Super Internet TV نرم افزار Super Internet TV 8 , 1 Final نرم افزار مشاهده 1200 کانال تلویزیونی از طریق اینترنت نرم افزار مشاهده کانال تلویزیونی ,
:: بازدید از این مطلب : 2493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : یک شنبه 2 شهريور 1393
.

 

 دانلود نرم افزار priPrinter Professional Edition 5.0.1.1435

 

نرم افزار priPrinter Professional Edition 5.0.1.1435 ابزاری قدرتمند در زمینه پرینت با پشتیبانی از انواع پرینترها و قابلیت پیش نمایش قبل از چاپ می باشد. این نرم افزار به صورت پرینتر مجازی بر روی ویندوز شما نصب می گردد و این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا از فایل هایی  که قصد پرینت گرفتن از آنها را دارید قبل از چاپ، یک پیش نمایش تهیه کرده و مشاهده نمایید. مزیت استفاده از نرم افزار priPrinter در این می باشد که با رویت آنچه قرار است بر روی کاغذ شود قبل از انجام آن، از عیب های احتمالی موجود آگاهی پیدا کرده و از هدر رفتن کاغذ و همچنین جوهر یا پودر کارتریج جلوگیری به عمل می آید. نمایش فایل های پرینتی، ذخیره اسناد مورد نظر در فرمت های رایج و محبوب تصویری، پشتیبانی از چاپ دو رو، تعیین حاشیه ها تنها با یک کلیک و کشیدن آنها، قابلیت انتخاب تم برای چاپ، افزودن واترمارک به اسناد، قابلیت بازگشت به مرحله های قبل و بعد، افزودن اشکال هندسی، کتابچه راهنمای ۳ بعدی و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: اداری و کاری , نرم افزارهای اداری , کاربردی , ابزار سخت افزار , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1160
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

a8a5e5667010a972cdc662c2132b5c20 دانلود نرم افزار JAM Software SpaceObServer Enterprise v5.1.0.817

 

نرم افزار JAM Software SpaceObServer Enterprise v5.1.0.817 یک ابزار قدرتمند برای مدیریت فضای هارد دیسک است که اطلاعات فایل سیستم را در یک پایگاه داده ذخیره سازی می کند. این نرم افزار قادر است درایوهای اصلی و فرعی را اسکن کرده و ساختار، اندازه و مشخصات آنها را در قالب پایگاه داده SQL به شما نشان دهد. همچنین می تواند این اطلاعات را به صورت جدول، فهرست، مرتبه ای، جدول میله ای ۳D، نمودار دایره ای، نمودار خطی و نمودار درختی به شما نمایش دهد. توسط این برنامه قادر خواهید بود تا فضای هارد خود را کاملا در کنترل داشته باشید و میزان فضایی که در آینده قرار است اشغال شود را تنظیم کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به اسکن های منظم و ذخیره سازی , تشخیص افزایش فضای هارد دیسک در سطح پوشه , شناسایی فایل های غیر ضروری , یافتن فایل های تکراری , گزارش خودکار از طریق اتوماسیون OLE , کراس پلت فرم SSH و مبادله اسکن های صندوق های پستی , تجزیه و تحلیل درایوها و دایرکتوری ها , اسکن دیسک های محلی و شبکه , رابط کاربری مانند اکسپلورر , پیدا کردن فایل های قدیمی و منسوخ شده , فیلتر و لیست کردن مستقیم فایل ها از پایگاه داده , امکان کار از طریق کنترل از راه دور , ابزار مدیریت پیکربندی اسکن، مشاهده نتایج اسکن و تولید فایل خروجی از راه دور , پشتیبانی از فایل های مبتنی بر NTFS , پاکسازی فضای هارد دیسک , امکان جستجوی فایل ها , پشتیبانی از فایل و نام فایل یونیکد , سفارشی سازی و تعیین فرمت فایل خروجی و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , درایور PC , کاربردی , فشرده سازی , ابزار سخت افزار , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

 

Digital Rescue 4 Premium v4.0.0.2E بازیابی قدرتمند اطلاعات از دست رفته با Digital Rescue 4 Premium v4.0.0.2E

 

digital rescue 4 premium نام یک نرم افزار قدرتمند با رابط کاربری آسان در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته و پاک شده میباشد.این نرم افزار قابلیت بازگردانی انواع فایلهای تصویر ،موزیک ،ویدئو ،ایمیلها و… پاک شده از هارددیسک رایانه شما را به سهلترین شکل ممکن که تا بحال تجربه نکرده اید را دارد.هم اکنون میتوانید این ابزار قدرتمند را از سایت سیب دانلود دریافت کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , ویندوز , سیستم عامل ویندوز , فشرده سازی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1011
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

pdicoster دیکشنری قدرتمند Cambridge Advanced Learners Dictionary 3rd Edition

نرم افزار فوق کاری از دانشگاه کمبریج انگلستان می باشد که در میان زبان آموزان سراسر دنیا یکی از پرطرفدارا ترین دیکشنری ها می باشد، به طوری که برخی معتقند با این برنامه می توان زبان را به طور کامل یاد گرفت و برای آزمونهایی مثل tofel آماده شد.

یکی از ویژگی های مهم این برنامه ، بروز بودن آن است زیرا امتحانات مهم زبان مثل تافل نیز دارای کلمات جدیدی می باشد که در این برنامه نیز موجود می باشد.

شما با داشتن این دیکشنری دیگر نیازی به هیچ برنامه دیکشنری دیگری ندارید زیرا که ای برنامه دارای بیش از ۲۷۰,۰۰۰ لغت، کلمه، جمله، مثال، تمرین، نکات گرامری، کلمات مترادف، واژگان و … قرار گرفته است.

نکته مهم دیگر تلفظ برنامه هست که هم بریتانیایی و آمریکایی در این نسخه قرار دارد .

حتی در این نسخه شاهد اضافه شدن تصاویر مختلف مربوط به لغات و جملات و… نیز هستیم که این ویژگی در نسخه های قدیمی این برنامه موجود نبوده است.

 

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- دارا بودن بیش از ۲۷۰,۰۰۰ لغت، کلمه، جمله، مثال، تمرین، نکات گرامری، کلمات مترادف، واژگان و …
-  قابلیت QUICKfind برای جستجوی بسیار سریع در میان عبارت نرم افزار.
- داشتن مثال ها و تمارین مختلف مربوط به آزمون های بین المللی IELTS, FCE, CAE, CPE و BEC.
- قابلیت تلفظ لغات و کلمات به دو لهجه بریتانیایی و آمریکایی.
- دارا بودن تصاویر و نقشه های مختلف مربوط به هر عبارت.
- و …

 

ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , فرهنگ لغت و دیکشنری , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 997
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1388
.

 

 دانلود نرم افزار SysTweak Regclean Pro 6.21.65.2420

 

نرم افزار SysTweak Regclean Pro 6.21.65.2420 آیا تا به حال در سیستم خود به مشکل یا مشکلاتی برخورده اید؟ مثلا پیغام های خطایی که به صورت ناگهانی بر روی صفحه نمایش ضاهر می شوند. کارایی پایین سیستم و کاهش سرعت در هنگام کار با نرم افزارها و ابزارهای مورد استفاده و …! برای این مشکلات چه راه حلی اندیشیده اید؟ بسیاری از کاربران در این مواقع تعویض ویندوز را پیشنهاد می کنند اما بسیاری از کاربران حرفه ای دیگر که برای کار با یک ویندوز نرم افزارهای فراوانی را روی آن نصب کرده اند به دنبال تعمیر و بازسازی ویندوز خود هستند. عده ای نیز از نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده است کمک می گیرند. SysTweak Regclean Pro نیز یکی از این دسته نرم افزارهاست. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , درایور لپ تاپ , کاربردی , ابزار سخت افزار , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1200
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

2 51 تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته SecurityCam

با استفاده از نرم افزاری هم اکنون  سیب دانلود برای دانلود قرار داده است میتوانید وبکم را به دوربین مدار بسته تبدیل نمایید.با استفاده از نرم افزارSecurityCam.v1.4.0.7 قادر میباشید که نظارت دقیق و همزمان بر روی تمامی وبکم ها که به یک سیستم وصل هستند را داشته باشید این نرم افزار از سیستم پیشرفته ای بر خوردار میباشد به این صورت که پس از نمایش انواع نقاطی که شما به وبکم متصل کرده اید بر روی مانیتور میتواند در صورت هر گونه عمل مشکوکی که مشاهده میکند عکس بگیرد و آن را ذخیره کند همچنین قادر میباشد تا در صورت لزوم صدای هشدار دهدنده ای دهد تا هم شخص حاظر در محل را فراری دهد هم به عنوان یک دزدگیر برای شما عمل میکند و این از بهترین و برجسته ترین ویژگی های این نرم افزار هست که هر نرم افزاری دارا نمیباشد. این در زمانی کاربرد دارد که خود شما وقت آن را ندارید که به طور تمام وقت بر روی مانیتور خیره بمانید. این نرم افزار قابل استفاده بصورت محلی  Local  و راه دور  Remote میباشد.

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , ویندوز , سیستم عامل ویندوز , درایور PC , درایور لپ تاپ , کاربردی , ابزار سخت افزار , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته , تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته SecurityCam , دانلود آخرین نسخهSecurityCam , دانلود آخرین ورژنSecurityCam , دانلود نرم افزاSecurityCam , دانلود نرم افزارSecurityCam , v1 , 4 , 0 , 7 , دانلود نسخه نهاییSecurityCam , دانلودSecurityCam , دانلودSecurityCam , v1 , 4 , 0 , 7 , نظارت بر دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 1084
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

2 9 اجرای فایلها با Universal Viewer Pro

Universal Viewer Pro v6.5.2.0 یک نرم افزار کاربردی و بسیار مفید میباشد که قادر است اکثر فایلهای موجود را برایتان باز و اجرا کند.از جمله پی‌ دی ‌اف. فلاش، فونت، انیمیشن، فرمت‌های اداری مایکروسافت، تصاویر و عکس‌ها، موسیقی و فایل‌های ویدیویی و… همچنین این نرم افزار از یونیکد  پشتیبانی کرده و با ویندوز اکسپلورر سازگاری دارد  و از نقاط مختلف آن قابل اجرا میباشد.و با انواع فایل منیجر ها نیز سازگاری دارد.این نرم افزار از از انواع فرمتهای ویدئویی موجود و انواع فرمتهای عکس نظیر BMP JPG GIF PNG TGA TIFF پشتیبانی کامل کرده.همچنین این نرم افزار قبل جستوجو نیز دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: آفیس و PDF , ویندوز , سیستم عامل ویندوز , درایور PC , درایور لپ تاپ , کاربردی , فشرده سازی , ابزار سخت افزار , سایر نرم افزار های کاربردی , بخش لینوکس , ,
:: برچسب‌ها: , اجرای فایلها با Universal Viewer Pro , اجرای همه ی فایلها , دانلود آخرین نسخهUniversal Viewer Pro , دانلود آخرین ورژنUniversal Viewer Pro , دانلود نرم افزارUniversal Viewer Pro , دانلود نرم افزارUniversal Viewer Pro v6 , 5 , 2 , 0 , دانلودUniversal Viewer Pro , دانلودUniversal Viewer Pro v6 , 5 , 2 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 1457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

نرم افزار صحبت با کامپیوتر و دستور دادن - Nuance Dragon NaturallySpeaking 12.0 3011
نرم افزار ساخت و کار با PDF حرفه ای - Nitro Pro 8.0.4.6 1346
نرم افزار کنترل گوشی از کامپیوتر - MOBILedit! Forensic 6.9.0.2831 1907
نرم افزار ایجاد نمودار برای نمایش ایده - Edraw Soft Edraw Max 6.7.0.2298 523
نرم افزار ویرایش فایل های پی دی اف - PDFill PDF Editor 9.0.9 991
نرم افزار ثبت کلید های زده شده کیبورد - Keyboard Tracer 1.94 870
برنامه پرینتر مجازی و پیش نمایش کمک پرینت - priPrinter Professional Edition 5.0.2.1440 Final 527
نرم افزار پی دی اف خوان و ویرایش PDF فوکسیت 5 - Foxit PhantomPDF Business 5.4.0.0902 1016
Paragon Hard Disk Manager 12 Professional 10.1.19.15808 - نرم افزار مدیریت هارد دیسک 792
Scanitto Pro 2.13.24.235 - نرم افزار ساده سازی فرایند اسکن کردن 704
SadMan Search 6.0 - نرم افزار جستجو متن بصورت حرفه ای 653
Softany WinCHM for Words 3.02 - نرم افزار ساخت فایل های راهنما 752
ORPALIS PaperScan 1.6.0.1 Professional Edition - نرم افزار مدیریت اسکن 584
Perfect Uninstaller 6.3.3.9 Datecode 30.07.2012 - نرم افزار حذف کامل برنامه های نصب شده 1531
Xilisoft iPod Magic Platinum 5.4.0.20120709 - نرم افزار مدیریت آیپاد 831
Advanced Find and Replace 7.7 - یافتن و جایگذاری پیشرفته در فایل های متنی 589
Deep Freeze Enterprise 7.50.220.4100 - نرم افزار حفظ سیستم در برابر تغییرات 1139
Rob Latour CallClerk 4.3.6 - نرم افزار منشی تلفنی 1564
VariCAD 2012 2.06 - نرم افزار طراحی قطعات صنعتی 1469
Weather Watcher Live 7.1.38 - نرم افزار مشاهده آب و هوا بصورت زنده 4502
HyperSnap 7.16.03 - نرم افزار عکسبرداری از صفحه نمایش 1417
Alarm Clock Pro 9.4.7 - نرم افزار ساعت حرفه ای ویندوز و برنامه ریزی روزانه 3559
YouWave for Android 2.3.0 - نرم افزار اجرای برنامه های آندروید روی ویندوز 3780
TechSmith Camtasia Studio 8.0.0.878 – نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش 1995
NextUp TextAloud 3.0.42 - نرم افزار تبدیل نوشتار به گفتار 7210
Extreme Movie Manager 7.2.2.9 Deluxe Edition - نرم افزار مدیریت فیلم بر روی هارد 2808
PassMark BurnInTest Pro 7.0 Build 1012 - نرم افزار عیب یابی سخت افزار 5704
Zan Image Printer 5.0.16 - نرم افزار پرینت عکس کمک پرینتر 1566
Salfeld Child Control 2012 12.419 - نرم افزار کنترل کودکان در استفاده کامپیوتر 2186
Joboshare iPhone Rip 3.3.0.0410 - نرم افزار مدیریت آیفون اتصال به کامپیوتر 1646
Xilisoft iPhone Magic Platinum 5.2.3.20120412 - نرم افزار مدیریت آیفون اتصال به رایانه 1733
PDF-XChange 2012 Pro 5.0.255 - نرم افزار ساخت پی دی اف 3466
SuperSpeed RamDisk Plus 11.6.795 - نرم افزار ایجاد درایو مجازی بر روی رم 1691
Stratopoint PrintFolders 2.51b - نرم افزار پرینت لیست فایل ها و فولدر ها کاتالوگ سازی 1130
WisdomSoft ScreenHunter Pro 6.0.837 - نرم افزار ضبط صفحه نمایش 2983
Efofex FX Equation 4.005.1 - نرم افزار نوشتن معادله های ریاضی 6130
Acute Systems TransMac 10.2 - نرم افزار خواندن فرمت دیسک مکینتاش در ویندوز 2182
VueScan Pro 9.0.92 - دانلود نرم افزار اسکنر با کیفیت 3399
Adobe Acrobat X Professional 10.1.3.23 - دانلود نرم افزار آدوب آکروبات 10134
Driver Genius Professional 11.0.0.1126 Portable - نرم افزار بروز رسانی درایور و بک آپ گیری 2129
PC Auto Shutdown 5.1 - نرم افزار خاموش و روشن کردن اتوماتیک کامپیوتر 7857
FinePrint Pro 7.01 - نرم افزار مدیریت کار های پیچیده چاپ و رفع مشکل 3345
AceMoney 4.20.5 - نرم افزار سازماندهی و مدیریت امور مالی 3607
Video2Webcam 3.3.0.6 - نرم افزار قرار دادن فایل ویدئوی جای تصویر وبکم 2402
Power Notes 3.64.1.4350 Portable - نرم افزار یادداشت دسکتاپ یاد آوری 2596
Classic Menu for Office Enterprise 2010 5.00 - اضافه شدن منوی کلاسیک برای آفیس 2010 2544
A-PDF Scan Optimizer 2.9.1 - نرم افزار بهینه سازی فایل پی دی اف 1917
Final Uninstaller 2.6.10 Final - برنامه پاکسازی نرم افزار های اضافی 3721
R-Wipe & Clean 9.7 build 1823 Portable - نرم افزار پاکسازی کامپیوتر 3792
priPrinter Professional Edition 4.5.1.1354 Final - نرم افزار دستکاری قبل از پرینت 2892



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , مالتی مدیا , پخش کننده فیلم و صدا , ویرایشگر فیلم و صدا , تبدیل فرمت فیلم و صدا , ابزارهای CD و DVD , امنیت , آنتی ویروس و فایروال , مخفی سازی و رمز گذاری , بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , آپدیت آنتی ویروس ها , گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , انیمیشن سازی , فلش و ابزار های آن , گالری گرافیک و پلاگین , گالری فونت و ابزارهای آن , گالری آیکون و ابزارهای آن , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , طراحی و مدیریت سایت , Server و شبکه , اداری و کاری , آفیس و PDF , نرم افزارهای اداری , نرم افزار های مهندسی , برنامه نویسی , ویندوز , سیستم عامل ویندوز , سرگرمی های دسکتاپ , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , درایور لپ تاپ , کاربردی , فشرده سازی , ابزار سخت افزار , فرهنگ لغت و دیکشنری , سایر نرم افزار های کاربردی , بخش لینوکس , بخش مکینتاش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1416
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

دانلود نرم افزار آموزشی

برای دانلود نرم افزار ها برروی ادامه مطلب کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ابزار سخت افزار , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , ریاضی , اموزش ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 3503
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : علی چاوشی مرند
ت : یک شنبه 21 آبان 1388

 

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.
قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

 

Babylon نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v9.0.0.r30

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ابزار سخت افزار , فرهنگ لغت و دیکشنری , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: Babylon 2015 , download Babylon v9 , 0 , 0 , r30 , بابيلون جديد , دانلود Babylon v9 , 0 , 0 , r30 , دانلود آخرین نسخه نرم افزار بابیلون کرک شده , دانلود بابيلون , دانلود بهترین نرم افزار مترجم متن , دانلود جدیدترین ورژن بابیلون , دانلود ديكشنري Babylon v9 , 0 , 0 , r30 , دانلود دیکشنری , دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی , دانلود نرم افزار بابیلون , دانلود نرم افزار تبدیل متن انگلیسی به فارسی , دانلود نرم افزار ترجمه متن فارسی به انگلیسی , دانلود نرم افزار مترجم متن , دانلود نسخه جدید Babylon , دانلود نسخه کامل Babylon , نسخه جدید بابیلون ,
:: بازدید از این مطلب : 1187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : سه شنبه 2 آبان 1391
.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

تبلیغات
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی